Wonen Breburg zoekt een plan van aanpak en een creatief concept voor de gebiedsmarketing van de herstructureringswijk Driesprong in Breda. Iris advies en Erna van Holland zetten na een competitie de gebiedscommunicatie op met het concept ‘123sprong’. Een website, een informatiecentrum op locatie, bijeenkomsten en social media zetten de nieuwe locatie sterk in de markt en een geheel eigen gezicht
Marketing
In de marketing richten we ons op startende gezinnen voor de koopwoningen en CPO-groepen en zelfbouwers voor de vrije kavels. De ontwikkeling komt na de introductie sterk op gang, met een groot nieuwbouwproject, herbouw van woningen voor de Molukse gemeenschap en diverse kavelprojecten. De koopwoningen zijn binnen korte tijd alle verkocht, terwijl er van de 47 kavels inmiddels nog slechts een kwart beschikbaar is.
In de Maastrichtse wijk Amby ontwikkelen Assen Green Development en woningcorporatie Maasvallei een wijkwinkelcentrum.
Omgevingscommunicatie leidde tot geen enkel bezwaar op het plan. Daarna bracht een dwarse campagne veel mensen op de been.
Maar liefst tien organisaties hebben plannen op de kop van de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het gaat om het meest oostelijke deel van de Zuidas.
Gebiedsmarketing voor nieuw stadsdeel maakt energie los in Zupthen en de wijde regio.
Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Gebiedsontwikkelaar Amvest maakt er een woonwijk van.
Bas Schoemaker
+31 (0)654 234540
info@irisadvies.nl
Plantsoenstraat 10, 7411 HT Deventer