Strijp R
Gebiedscommunicatie

Beeldbuisfabriek

Beeldbuisfabriek Eindhoven

Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Het is de bakermat van miljoenen televisietoestellen. Gebiedsontwikkelaar Amvest koopt het terrein van Philips om er een woonwijk van te maken. Welke partijen spelen een rol bij de herontwikkeling? Dat brengt Iris advies allereerst in beeld. Daarna maken we de communicatiestrategie. Gelijktijdig zetten we de gebiedspromotie op, samen met Van Duynhoven Vastgoedcommunicatie en Verkoopmanagement. Daarbij is de nieuw geformuleerde identiteit van de nieuwe wijk het uitgangspunt: ‘home for inventive people.’ Dat maken we zichtbaar en tastbaar met een visieboek, film, website en ontmoetingscentrum. Zo werken (co-)producenten en belanghebbenden interactief aan de nieuwe wijk.

 
Strijp R
open dag

Gebiedscommunicatie werk

  • Ambiance >

    In de Maastrichtse wijk Amby ontwikkelen Assen Green Development en woningcorporatie Maasvallei een wijkwinkelcentrum.

    Ambiance
  • Cruquius Amsterdam >

    Zorgvuldig communiceren met buurt en ondernemers in Amsterdam Oost.

    Cruquius Amsterdam
  • 'Huisgemaakt' in Driesprong Breda >

    Iris advies geeft herstructureringswijk een nieuw gezicht.

    Driesprong Breda
  • Handelskade Nijmegen >

    Omgevingscommunicatie leidde tot geen enkel bezwaar op het plan. Daarna bracht een dwarse campagne veel mensen op de been.

    Handelskade
  • Kop Zuidas >

    Maar liefst tien organisaties hebben plannen op de kop van de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het gaat om het meest oostelijke deel van de Zuidas.

    Kop Zuidas
  • Veel animo voor Noorderhaven >

    Gebiedsmarketing voor nieuw stadsdeel maakt energie los in Zupthen en de wijde regio.

    Noorderhaven Zutphen
  • Steenbrugge in Deventer >

    Puur Sallands wonen. Gebiedscampagne brengt dorps karakter tot leven.

    Steenbrugge
  • Beeldbuisfabriek >

    Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Gebiedsontwikkelaar Amvest maakt er een woonwijk van.

    Strijp R
  • Wonen met spice! >

    Marketingplan voor een kleurrijke woonwijk.

    Vredesplein
  • Participatie  
    Participatie Door samenwerking en co-creatie tot betere oplossingen en draagvlak komen.
  • Gebiedscommunicatie  
    Gebiedscommunicatie Ontdek de kwaliteiten van een gebied. Werk aan acceptatie. En ontwikkel energie voor nieuwe plannen.
  • Merk & klant  
    Merk & klant Dit vindt de klant van uw plan. Zo komt uw merk tot leven.
  • Win-win  
    Win-win Onderlinge communicatie herstellen en samen werken aan win-win.
  • Zorg  
    Zorg Communicatie die inspeelt op de veranderingen in de wereld van cure & care.
  • Communicatiewerk  
    Communicatiewerk Gebruik onze praktijkervaring in redactie, woordvoering, social media, training … en nog veel meer!

Contact

Bas Schoemaker
+31 (0)654 234540
info@irisadvies.nl 
Plantsoenstraat 10, 7411 HT Deventer