Cruquius Amsterdam
Gebiedscommunicatie

Cruquius Amsterdam

In het Oostelijk Havengebied van Amsterdam werkt belegger en ontwikkelaar Amvest aan het woon-en werkgebied Cruquius. Zij communiceert uitgebreid en zorgvuldig met buurt en ondernemers. Reacties van de omgeving en de belangstellenden worden waar mogelijk in de plannen verwerkt. Resultaat: op het bestemmingsplan worden geen zienswijzen of bezwaren ingediend. 

Het Cruquiuseiland in Amsterdam vormt de zuidrand van het Oostelijk Havengebied. Het in onbruik geraakt industrieterrein verandert de komende jaren in een karakteristiek werk- en woongebied. De gemeente laat hierbij het initiatief aan de markt, ook voor alle communicatie en participatie met omwonenden. 

Voor Amvest verzorgt Iris advies de omgevingscommunicatie van het eerste deelgebied. Het is een intensief communicatietraject waarbij op informatieavonden nauwgezet alle reacties van omwonenden worden bijgehouden en verbeeld. Amvest werkt daarmee de plannen nader uit. De nieuwe planopzet wordt weer gedeeld met de buurt. Amvest voert ook zeer zorgvuldig overleg met ondernemers en andere eigenaren in het gebied. Iedereen weet zich gehoord, er is duidelijkheid over de plannen. Bij het ter visie leggen van het bestemmingsplan dient niemand een zienswijze in.

 
Cruquius Amsterdam
Plannen verbeelden
Cruquius Amsterdam
Uitnodigen te reageren
Cruquius Amsterdam
Reacties bijhouden en verwerken

Gebiedscommunicatie werk

  • Ambiance >

    In de Maastrichtse wijk Amby ontwikkelen Assen Green Development en woningcorporatie Maasvallei een wijkwinkelcentrum.

    Ambiance
  • Cruquius Amsterdam >

    Zorgvuldig communiceren met buurt en ondernemers in Amsterdam Oost.

    Cruquius Amsterdam
  • 'Huisgemaakt' in Driesprong Breda >

    Iris advies geeft herstructureringswijk een nieuw gezicht.

    Driesprong Breda
  • Handelskade Nijmegen >

    Omgevingscommunicatie leidde tot geen enkel bezwaar op het plan. Daarna bracht een dwarse campagne veel mensen op de been.

    Handelskade
  • Kop Zuidas >

    Maar liefst tien organisaties hebben plannen op de kop van de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het gaat om het meest oostelijke deel van de Zuidas.

    Kop Zuidas
  • Veel animo voor Noorderhaven >

    Gebiedsmarketing voor nieuw stadsdeel maakt energie los in Zupthen en de wijde regio.

    Noorderhaven Zutphen
  • Steenbrugge in Deventer >

    Puur Sallands wonen. Gebiedscampagne brengt dorps karakter tot leven.

    Steenbrugge
  • Beeldbuisfabriek >

    Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Gebiedsontwikkelaar Amvest maakt er een woonwijk van.

    Strijp R
  • Wonen met spice! >

    Marketingplan voor een kleurrijke woonwijk.

    Vredesplein
  • Participatie  
    Participatie Door samenwerking en co-creatie tot betere oplossingen en draagvlak komen.
  • Gebiedscommunicatie  
    Gebiedscommunicatie Ontdek de kwaliteiten van een gebied. Werk aan acceptatie. En ontwikkel energie voor nieuwe plannen.
  • Merk & klant  
    Merk & klant Dit vindt de klant van uw plan. Zo komt uw merk tot leven.
  • Win-win  
    Win-win Onderlinge communicatie herstellen en samen werken aan win-win.
  • Zorg  
    Zorg Communicatie die inspeelt op de veranderingen in de wereld van cure & care.
  • Communicatiewerk  
    Communicatiewerk Gebruik onze praktijkervaring in redactie, woordvoering, social media, training … en nog veel meer!

Contact

Bas Schoemaker
+31 (0)654 234540
info@irisadvies.nl 
Plantsoenstraat 10, 7411 HT Deventer